22 april 2015

2014 /Dealing With Data – From Hype To Business Value

SPONSORS

Twitterfountain

SPEAKERS

  • Hans van der Zwaag

    CIO PGGM
  • Bert Hooyman

    Enterprise Information Architect Philips International
  • Barry van ‘t Padje

    Senior public policy consultant Brandweer Amsterdam Amstelland
  • Maurice van Veghel

    CIO and IT Director Sligro Food Group

MEER

REGISTREREN

U kunt zich hier registreren

TWEETS #JIM2014

Referenties

  • Bedankt. Het was nuttig, gezellig en lekker.

    Peter-Paul Everaert, Rijkswaterstaat Corporate Dienst
  • Beste Rob, dankjewel. Was een leuke dag met interessante contacten.

    Henk van Tent Becking, UnStrug
  • Ga zo door en probeer nog meer de voorlopers bij een onderwerp te vinden. bedankt voor de leuke dag!

    Jos van der Have, AEGON

MAGAZINES

Boardroom IT Informatie 2014

De belofte van een intelligente omgang met informatie is enorm. Bedrijven zijn in een opperste staat van paraatheid, de overheid maakt stappen en zelfs de media raken niet uitgesproken over de hype big data. De consument slaat het fenomeen intussen zowel met belangstelling als scepsis gade. Maar wat gebeurt er nou echt op het gebied van business-informationmanagement? Wat is de visie van de voorlopers? Hoe pakken ze het op? Wat is de beste strategie om het onderwerp aan te vliegen? Met onder andere:

  • Eric van Tol (Fontys) over het belang van educatie en kennisdeling
  • ‘Time-to-insight’ is de nieuwe uitdaging
  • Klant aan kop op IT-agenda
naar alle magazines